علی حسنی
علی حسنی


به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در دو رده سنی 18 سال و 18 تا 30 سال در سه رشته داستان کوتاه، قطعه ادبی و شعر با شرکت 100 نفر و 170 اثر از شهرستان‌های بیرجند، قاین، درمیان، سرایان و بشرویه در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین برگزار شد.

محمد مطهری ‌فر ادامه داد: نخستین جشنواره فرهنگی ادبی نوقلمان استان در راستای کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان و ایجاد زمینه مشارکت فعال و حضور شاداب و پر نشاط آنان در برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و اعتقادی در شهرستان قاین برگزار شده است.

وی از اهداف برگزاری این جشنواره گسترش فرهنگ مکتوب و نوآوری‌ها و همچنین معرفی و تشویق نوقلمان، مؤلفان و مترجمان در این استان اشاره کرد.

در بخش قطعه ادبی رده سنی زیر 18 سال علی فروزان ‌مهر، آرمان مظفری و فاطمه برات ‌پوراول از قاینات به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم و در بخش قطعه ادبی رده سنی 18 تا 30 سال فهیمه ملک‌آبادی از بیرجند، سارا ژاله از قاین و یاسر طحانی از بشرویه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش داستان کوتاه زیر 18 سال راضیه خسروی، آرمین مظفری و فاطمه مهمی هر سه از قاینات حائز رتبه اول تا سوم و در بخش شعر رده سنی زیر 18 سال درسا اسماعیل‌ پور از قاین، محمد ساقینی از بیرجند و علی ریخندی از قاینات حائز به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

صدیقه اخباری ، فهیمه حسن ‌پور و محمد جره هر سه از قاین در رده سنی 18 تا 30 در بخش شعر حائز رتبه شدند.

در بخش داستان کوتاه رده سنی زیر 18 سال مهدی نصیری ‌نژاد از قاین و سارا زجاجی از بیرجند از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر اعلام شدند.

داوری این جشنواره را مرادعلی واعظی، علی ‌اکبر سام‌ خانیانی از اساتید دانشگاه بیرجند و سید جلال اردوان بر عهده داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط علی حسنی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.